Τρόποι Αποστολής
Μπορείτε να παραλάβετε τις αγορές σας με 2 τρόπους. Είτε να την παραλάβετε στην πόρτα σας είτε στο κατάστημά μας στα Σεπόλια. Αν επιλέξετε παραλαβή από το κατάστημά μας, τότε δεν επιβαρύνεστε με έξοδα μεταφορικών ανεξαρτήτως του κόστους της παραγγελίας σας.
Αποστολή Παραγγελίας με courier
Η εταιρία μας συνεργάζεται με την ELTA courier, η οποία φέρνει την παραγγελία στην πόρτα σας. Το κόστος των μεταφορικών εξαρτάται από το βάρος και τον όγκο του πακέτου.
Για παραγγελίες με συνολικό βάρος (πραγματικό ή ογκομετρικό) μέχρι 2 κιλά, κόστος μεταφορικών 4€. Για κάθε επιπλέον κιλό +1 €.
Για αποστολές με την ELTA courier, έχετε τη δυνατότητα πληρωμής με αντικαταβολή με επιπλέον κόστος 3 €. Οι χρόνοι παράδοσης είναι μέχρι 2 εργάσιμες στην ηπειρωτική Ελλάδα, 3 εργάσιμες στη νησιωτική Ελλάδα. Για δυσπρόσιτες περιοχές, ο χρόνος μπορεί να αυξηθεί 1-2 εργάσιμες.
Η αποστολή προπληρωμένης παραγγελίας με άλλη εταιρία courier είναι δυνατή κατόπιν επικοινωνίας.
Αποστολή Παραγγελίας με ταχυδρομείο
Η αποστολή παραγγελίας με ταχυδρομείο γίνεται μέσω της υπηρεσίας δέματος.
Το κόστος είναι:
• 3,5 € για 1 κιλό
• 4 € τα 2 κιλά
• 6 € τα 3 κιλά
• +1€ για κάθε επιπλέον κιλό
Υπάρχει και η δυνατότητα αντικαταβολής με επιπλέον κόστος 3 €.
Αποστολή Παραγγελίας με μεταφορική εταιρία
Οι παραγγελίες μεγάλου όγκου, αποστέλλονται μέσω Μεταφορικής εταιρείας και παραδίδονται στο πεζοδρόμιο, εφόσον βρίσκεστε εντός αστικού κέντρου. Η ώρα παράδοσης ορίζεται κατόπιν συνεννόησης με τη συνεργαζόμενη μεταφορική εταιρία.
Για την εκτέλεση των συγκεκριμένων παραγγελιών απαιτείται εξόφληση είτε μέσω τραπεζικής κατάθεσης είτε με τη χρήση πιστωτικής ή χρεωστικής κάρτας καθώς και μέσω iris. Οι χρόνοι παράδοσης και το κόστος των μεταφορικών εξαρτώνται από τη μεταφορική εταιρία.
Παραλαβή από lockers της BOX NOW
Για προπληρωμένες παραγγελίες μπορείτε να επιλέξετε παραλαβή από θυρίδες της BOX NOW. Βρίσκονται τοποθετημένες σε εξωτερικούς χώρους σε όλη την Ελλάδα (1.200+ σημεία) με εύκολη πρόσβαση όλο το 24ωρο και σας δίνουν τη δυνατότητα να παραλάβετε την παραγγελία σας σε μέρα και ώρα που εσείς επιθυμείτε.
Τα βήματα που θα πρέπει να ακολουθήσετε:
Επιλέξτε την BOX NOW ως τρόπο παράδοσης στο check out (η επιλογή θα εμφανιστεί εφόσον η παραγγελία σας περιλαμβάνει προϊόντα που μπορούν βάσει όγκου να τοποθετηθούν στις θυρίδες).
Επιλέξτε στο χάρτη το BOX NOW Locker που σας εξυπηρετεί.
Μόλις παραδοθεί η παραγγελία σας στο Locker που έχετε επιλέξει, λαμβάνετε ένα μήνυμα στο κινητό σας με τον αριθμό PIN που θα χρειαστεί να πληκτρολογήσετε στο locker για να ανοίξει η θυρίδα σας.
Η παραγγελία παραμένει διαθέσιμη για παραλαβή, για 48 ώρες από τη στιγμή που θα λάβετε την ενημέρωση στο κινητό σας.
Το κόστος της υπηρεσίας εξαρτάται από το μέγεθος και το βάρος του πακέτου.
• Για μικρά πακέτα, διαστάσεων μέχρι 8 x 45 x 60 εκ. και βάρος μέχρι 2 κιλά, το κόστος είναι 2€.
• Για μεσαία πακέτα, διαστάσεων μέχρι 17 x 45 x 60 εκ. και βάρος μέχρι 5 κιλά, το κόστος είναι 4€.
• Για μεγάλα πακέτα, διαστάσεων μέχρι 36 x 45 x 60 εκ. και βάρος μέχρι 20 κιλά, το κόστος είναι 8€.
Παραλαβή από το κατάστημα
Σε περίπτωση που το επιθυμείτε, μπορείτε να παραλάβετε από τα καταστήματά μας Λαμπόβου 3 και Λαμπόβου 4 στα Σεπόλια.
Για να σταλεί εκεί η παραγγελία σας, επιλέξτε απλά παραλαβή από το κατάστημα στο στάδιο του check-out σε περίπτωση που κάνετε την παραγγελία σας ηλεκτρονικά ή ζητήστε το μας αν κάνετε την παραγγελία σας μέσω τηλεφώνου.
Οι παραγγελίες είναι διαθέσιμες για παραλαβή από το κατάστημα την ίδια ή την επόμενη εργάσιμη ημέρα. Στα καταστήματά μας επίσης μπορείτε να δείτε από κοντά σχεδόν όλα τα προϊόντα που είναι διαθέσιμα για άμεση αγορά ή δημοπρασία.
Ωράριο καταστήματος: Δευ-Παρ: 09:00-17:00.
Η εξόφληση των αγορών σας στα καταστήματα μπορεί να γίνει με μετρητά ή με τη χρήση χρεωστικής και πιστωτικής κάρτας.
Χρόνοι Επεξεργασίας Παραγγελιών
Για την εξέλιξη της παραγγελίας σας ενημερώνεστε μέσω email.
Οι παραγγελίες του eshop επεξεργάζονται την ίδια ή την επόμενη εργάσιμη ημέρα. Αν αντιμετωπίζουμε κάποιο πρόβλημα που μπορεί να προκαλέσει καθυστέρηση στην αποστολή της παραγγελίας σας, θα επικοινωνήσουμε μαζί σας για την καλύτερη και αμεσότερη εξυπηρέτησή σας.
Για τις προσφορές σε ζωντανή δημοπρασία, ο χρόνος ενημέρωσης για τα αποτελέσματα είναι περίπου 1-7 εργάσιμες μετά το τέλος της δημοπρασίας, λόγω μεγάλου φόρτου εργασίας. Συνιστάται να καλείτε εσείς στα γραφεία μας τις πρώτες μέρες μετά το τέλος της δημοπρασίας για αμεσότερη εξυπηρέτηση.
Στις online δημοπρασίες, ενημερώνεστε στη λήξη της δημοπρασίας για τα αποτελέσματα και οι παραγγελίες επεξεργάζονται 1-2 εργάσιμες μετά το τέλος της δημοπρασίας.
Επιστροφή Προϊόντων
Στην Frattis Auction House θέλουμε να είστε χαρούμενοι με τις αγορές σας, γι’ αυτό ακολουθούμε μια ευέλικτη πολιτική επιστροφών, σύμφωνα πάντα με την υπάρχουσα νομοθεσία.
Ο αγοραστής διατηρεί το δικαίωμα να επιστρέψει τα προϊόντα που αγόρασε από το ηλεκτρονικό μας κατάστημα (eshop), αζημίως και χωρίς να υποχρεούται να μας ανακοινώσει το λόγο για τον οποίο επιθυμεί την επιστροφή. Η επιστροφή θα πρέπει να γίνει εντός προθεσμίας δεκατεσσάρων (14) ημερολογιακών ημερών από την ημερομηνία της παραλαβής των προϊόντων.
Στην περίπτωση αυτή, ο αγοραστής επιβαρύνεται εξ' ολοκλήρου με το ποσό των μεταφορικών για την επιστροφή των προϊόντων.
Επιστροφές γίνονται δεκτές μόνο εφόσον τα προϊόντα που επιθυμείτε να επιστρέψετε βρίσκονται στην ίδια κατάσταση στην οποία τα παραλάβατε, μαζί με την απόδειξη λιανικής πώλησης ή το τιμολόγιο. Τα προϊόντα προς επιστροφή θα πρέπει να αποστέλλονται με ίδια καλή συσκευασία, όπως τα παραλάβατε για να μη γίνονται ζημιές κατά την επιστροφή.
Διαφορετικά η επιστροφή δε θα γίνεται δεκτή.
Στην περίπτωση που επιλέξετε την επιστροφή των προϊόντων σας, πρέπει να επικοινωνήσετε μαζί μας ώστε να σας αποστείλουμε τη φόρμα συμπλήρωσης για την επιστροφή. Επιστροφές δε γίνονται δεκτές αν δεν έχει προηγηθεί επικοινωνία.
Η επιστροφή των χρημάτων σας γίνεται με τον ίδιο τρόπο που έγινε η πληρωμή. Σε περίπτωση αντικαταβολής, η επιστροφή των χρημάτων θα γίνει σε τραπεζικό λογαριασμό που θα μας γνωστοποιήσετε μέσω της φόρμας και πραγματοποιείται εντός 14 ημερών από την ημερομηνία που θα παραλάβουμε και ελέγξουμε τα προϊόντα.
Λόγω της φύσης των προϊόντων μας (μεταχειρισμένα - second hand), σας ενημερώνουμε πάντα λεπτομερώς για την κατάστασή τους. Ωστόσο αν στη σπάνια περίπτωση που από λάθος παραλάβετε το προϊόν σε διαφορετική κατάσταση από την περιγραφόμενη, τότε παρακαλούμε να μας ενημερώσετε άμεσα, ώστε να γίνει η επιστροφή του χωρίς μεταφορικά έξοδα δικά σας και επιστροφή των χρημάτων σας. Για επιστροφές ελαττωματικών προϊόντων είναι απαραίτητο να προηγηθεί επικοινωνία.
Σε φωτογραφίες, έγγραφα και card postal δε γίνονται δεκτές επιστροφές, παρά μόνο σε περίπτωση λανθασμένης ή ελλιπούς περιγραφής ή φθοράς που οφείλεται σε κακή συσκευασία.
Για αγορές από ζωντανή ή online δημοπρασία, επιστροφές γίνονται δεκτές μόνο στην περίπτωση λανθασμένης περιγραφής ή φθοράς που οφείλεται σε κακή συσκευασία. Παρακαλείστε να εξετάζετε τους λαχνούς δια ζώσης ή με τη βοήθεια του προσωπικού μας, πριν τη δημοπρασία.